چیزی در مورد خستگی بعد از دیالیز شما باید بدانید

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

چیزی در مورد خستگی بعد از دیالیز شما باید بدانید

 چیزی در مورد خستگی بعد از دیالیز شما باید بدانید 


چرا برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دچار خستگی بعد از دیالیز؟ دیالیز جایگزین بخشی از عملکرد کلیه ها برای کمک به بیماران برای تمیز کردن خون است. پس از آن آغاز می شود، آیا بیماران هنوز هم این امکان را به خلاص شدن از شر دیالیز؟

چرا می تواند خستگی بعد از دیالیز اتفاق می افتد؟

کلیه سالم کار ما در تمام طول روز، به طوری که شما اتفاق می افتد هر چیزی احساس نمی کند. زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را دیالیز، مواد زائد و آب اضافی را می سازد تا بین درمان است. این طول می کشد زمان برای دستگاه دیالیز برای تمیز کردن خون و این pouts فشار بر روی بدن، به طوری که اکثر مردم به خستگی بعد از دیالیز داشته باشند.

جدای از خستگی بعد از دیالیز، چگونه در مورد در طول دیالیز؟

خود دیالیز بدون درد است، اما با سوزن قرار داده، مردم ممکن است کمی احساس ناراحتی است. آنها ممکن است احساس سرگیجه و یا سردرد، دل درد و یا گرفتگی. این معمولا پس از درمان های چند دور بروید.

بنابراین برخی از مردم خواهند گفت: تخفیف دیالیز کیفیت زندگی خود را به عنوان یک ماده در واقع. بعضی از احساس غم و افسردگی به خاطر تغییر در شیوه زندگی است. امروزه بیشتر و بیشتر بیماران به دیالیز تصمیم بگیرد برای جلوگیری از دیالیز، که چیزی است که کلیه کارشناسان بیماری مدافع. این است که به دلیل دیالیز می تواند بیماری کلیه را درمان نیست.

هر چند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، دیالیز یک برنامه بلند برای آینده، آن را باید مورد استفاده قرار گیرد گاهی اوقات، به ویژه هنگامی که برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض مانند تهوع، استفراغ، مشکل تنفسی، ادم شدید، ادم ریوی و غیره وجود دارد. دیالیز باید متوقف شود به تدریج، و تنها راهی که برای رسیدن به این هدف این است که به منظور افزایش عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy شده است به طور معمول در بالینی مورد استفاده قرار گیرد برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی است اما بیرونی استفاده می شود. اگر شما در دیالیز برای یک مدت طولانی بوده است و شما در حال حاضر به حال هیچ خروجی ادرار، و سپس اثر درمان خواهد بود با تخفیف. شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت خود را، و نیز آن است که اگر مناسب نیست را برای شما به مشورت با یک دکتر سنتی چینی درباره داروهای گیاهی چینی در محل های محلی خود را، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.